Wednesday 16 November 2011

DIA YANG KU KENALI

3 tahun aku mngenali diriny.. Pertama kali aku knl dia smasa aku d tingkatan 2.. Permulaan ny aku sngat bencikn dia krn mnganggp dia seorng playboy dan lelaki dayus krn klakuan ny trhdp prmpuan.. Ttpi lama klmaan aku mula brkwn dgn dia dan lbh mngenali driny.. Di masa itu aku baru mnyedari bhwa diriny bkn sprti yg aku sngkakan.. Itu bkn diriny yg sbnrny.. Walaupun dia slalu brlaku curang trhadap kksihny ttpi hati dia ttp pd yg satu.. Dia adalh sorng yg baik.. Kami mnjadi smkin rapat.. Aku menjadi terlalu biasa dgn kehadiran ny dlm hidup ku..

Pada akhir tahun 2009 semasa aku d tingkatan 2 aku telah jrang dgn dia.. Dan akhirny kami lost contect juga tdk pnh brjmpa lagi.. Masa itu aku terasa sunyi.. Sprti aku tlh khilangan ssuatu.. Aku mnjadi rindu pada dia.. Aku mnyedari slama ini aku bkn hanya mnggap dia sbg kwn ttpi lbh dri itu.. Aku tlh mnyayangi dia.. Tanpa gurauan dia usikan dia shnggakn aku pnh tengking pd dia mmg mmbuat aku terseksa.. 

2010 tlh pun menjelang.. Aku telah naik ke tingkatan 3.. D tahun ini aku msih sekelas dgn kwn2 ksyangan ku smasa d tingkatan 2 yg juga ada d antara mrka mrupakan kwn dia.. D suatu masa aku teringatkn dia dan trus mnanyakn tentang dia juga tlh mmberi tahu tntang prasaan aku trhadap dia kpd kwn baik aku.. Kwn ku mmberi tahu bhwa dia pnh katakn yg dia pnh mnyayangi ku ttpi dia pendamkn krn dia tkut hnya kkcewaan yg didapatiny.. Mataku mula mnjadi berat dan setitis demi setitis air mata ku mngalir.. Sya merasakn sngat2 mnyesal krn sya tlh khilangan dia..

2011 merupakan tahun ini.. Kami tlh brtemu kmbali d awl tahun ttpi kami tdk brtegor sapa pun.. Tdk lama kmdian kami tlh brkwn balik d muka buku (facebook) dan dia tlh mmnta no. fon sya.. Mulai dri hari itu kami sangat rapat sprti adik bradik.. Kami juga tlh brjmpa bbrapa kali.. Akhirny aku mmbuat kptusan utk meluahkn sglany.. Ttpi smuany tlh terlwt.. Hati ny tlh trtutup.. Sekali lgi aku mnitiskn air mata.. Sekarang dia adalh kepunyaan org lain.. hmm.. 

Dia yg ku kenali slama 3tahun.. mgkinkah akan ada tahun ke 4..? im waiting 4 u.. 


No comments:

Post a Comment